
Pentru a opta oară consecutiv, Bonduelle a fost desemnat drept Superbrand de către consumatorii din România. Studiul reprezintă o inițiativă de a identifica brandurile cele mai apreciate de către români pe baza unei ample cercetări de piață.
Pe de o parte, această recunoaștere demonstrează o dată în plus aprecierea publicului pentru produsele noastre, studiul fiind realizat din perspectiva percepției și atitudinii consumatorilor față de brandurile incluse în cercetare.
Pe de altă parte, acest succes reprezintă un rezultat al eforturilor noastre continue de a pune la dispoziția consumatorilor din România o gamă largă de legume și leguminoase (congelate și în conservă) și produse de tip ready meal și ready-to-eat.
Bonduelle, selectat ca Superbrand dintr-o listă de peste 1800 de mărci
Studiul Superbrands se bazează pe o cercetare de piață desfășurată pe un eșantion reprezentativ pentru populația generală. Un număr de 1804 de branduri au fost evaluate prin prisma a trei dimensiuni: „încredere”, „leadership” și „dinamism”.
Pentru brandul Bonduelle, rezultatele cercetării au arătat scoruri ridicate la indicatori precum notorietatea asistată (ponderea în totalul respondenților a celor care recunosc brandul dintr-o listă predefinită de opțiuni), menționarea ca brand preferat, respectiv asocierea Bonduelle cu un Superbrand.
În termeni de percepție a brandului, am înregistrat scoruri mari în categorii cum sunt „reputație excelentă”, „brand de tradiție”, respectiv „brand expert în domeniul său de activitate”, confirmând astfel atât rezultatele de business, cât și pe cele ale strategiei de comunicare de marketing multi-channel, care include componente tradiționale de tip publicitate display și, de asemenea, comunicarea prin intermediul canalelor de social media și al platformelor de e-commerce.
Astfel, am reușit să construim o relație cu consumatorii bazată pe încredere și pe un portofoliu divers de produse, pe o promisiune a calității întotdeauna respectată, pe inovație și efortul constant de a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor.
Inovațiile, un factor cu ajutorul căruia construim relații de încredere cu consumatorii
La începutul acestui an, am lansat în România gama de produse Croustis – crochete și burgeri care conțin 100% amestecuri de legume, leguminoase, cereale și diferite sortimente de brânză sau lactate, învelite într-o crustă crocantă de pesmet și ambalate în cutii complet reciclabile. Consumatorilor – din ce în ce mai mulți, conform statisticilor – care doresc să urmeze o dietă flexitariană sau pur și simplu să mănânce mai multe legume ca parte a unei alimentații diversificate, Croustisle oferă șansa de a se bucura de savoarea unor produse ușor și rapid de preparat acasă, cu 100% plăcere și 0% vinovăție.
Croustis sunt gata de preparare în circa 12-15 minute în friteuza cu aer cald (air fryer) sau la tigaie, sau în aproximativ 20-25 de minute în cuptor.
Printre alte lansări recente de produse bazate pe inovații se mai numără, în categoria legumelor congelate, noua gamă de Legume Mărunțite sub formă de orez, potrivite pentru prepararea salatelor sau a supelor cremă. În categoria legumelor în conservă, printre noutățile ce pot fi găsite în magazine se mai numără sortimentele de Porumb Premium, crocant și dulce, respectiv de Mazăre Tânără.
Angajament pentru sănătatea oamenilor și a planetei
De mai bine de două decenii, Bonduelle și-a asumat la nivel global misiunea de a oferi inspirație pentru o dietă bogată în alimente vegetale, contribuind astfel la starea de bine a oamenilor și la viitorul planetei. Angajamentele noastre în ceea ce privește responsabilitatea față de mediu și societate includ adoptarea de practici agricole sustenabile în fermele partenere, eliminarea graduală a materialelor nereciclabile folosite în ambalaje și promovarea unei alimentații diversificate și sănătoase, bazată pe alimente vegetale. La nivel global, Bonduelle deține certificarea B-Corp pentru 80% din operațiunile sale de business, restul activităților (inclusiv cele din România) fiind în curs de acreditare.
Pentru anul în curs, obiectivul companiei este de a obține această certificare la nivelul întregului grup. În România, brandul derulează o inițiativă de introducere a ambalajelor 100% reciclabile sau reutilizabile pentru toate produsele sale, deja o mare parte din legumele Bonduelle fiind comercializate în astfel de ambalaje.
Misiunea Bonduelle
Misiunea Bonduelle este de a oferi inspirație către o dietă bogată în alimente vegetale, pentru a contribui la starea de bine a oamenilor și a planetei.
Alături de fermele partenere, inovăm permanent pentru a oferi produse de înaltă calitate, protejând în același timp mediul. Începută ca o afacere de familie în Franța în 1853, Bonduelle este astăzi o marcă de încredere aleasă de oameni din aproape 100 de țări.