1. >Despre noi
  2. >Descoperă noul logo Bonduelle!

Ca parte a unei strategii globale implementate la nivel de grup, Bonduelle are un nou logo, ce urmează să apară pe toate ambalajele produselor noastre. Noul nostru logo va fi introdus treptat pe toate piețele din lume unde activăm – inclusiv în România, începând cu acest an.
Noul nostru logo păstrează principalele elemente grafice deja binecunoscute de consumatori (culorile dominante, aspectul literelor și arcul desenat deasupra numelui), continuând astfel linia strategică de comunicare a brandului.
 

Valorile în care credem și pe care le cultivăm rămân aceleași: autenticitatea, simplitatea, grija față de oameni și planetă și angajamentul față de un viitor sustenabil. Neschimbată rămâne și misiunea brandului – aceea de a contribui la tranziția alimentară, asigurându-le tuturor accesul la o dietă bogată în alimente vegetale, de la legume la leguminoase și cereale. 
 

Brandul Bonduelle va continua să îi asculte și să le vorbească oamenilor, consumatori sau publicul general, pentru a construi împreună comunități care împărtășesc preocuparea pentru un viitor sustenabil, în care planeta ne poate asigura hrana tuturor, cu grijă și respect față de mediu. Iar noul logo, care păstrează o parte din elementele celui anterior, vorbește și despre viitor, dar și despre continuitate, despre păstrarea valorilor, angajamentelor și a viziunii noastre pe termen lung: cultivarea și producerea de hrană sănătoasă și de cea mai bună calitate, cu practici agricole responsabile și grijă față de mediu și oameni.

De ce avem un nou logo?

Logoul este primul impact pe care un brand îl are asupra publicului. Astfel, acesta a fost regândit pentru a face mai clare scopul, valorile și misiunea brandului, dar și pentru a ilustra tradiția noastră, a unei afaceri de familie vechi de peste 170 de ani. Noul logo exprimă identitatea brandului Bonduelle într-o formă modernă, revitalizată, care răspunde așteptărilor și preocupărilor actualei generații de consumatori, comunicând mai simplu și mai clar esența companiei. 
În același timp, logoul are un aspect în linie cu tendințele grafice moderne: o structură simplă, respectiv o paletă cromatică prietenoasă, inspirată de culorile naturii.

Ce a rămas (aproape) la fel

Logoul păstrează în mare parte aceeași paletă de culori: verdele închis, vegetal, al literelor ce formează numele brandului evocă soliditatea și rădăcinile companiei noastre, dar și culoarea unor legume ca broccoli sau zucchini; verde deschis ca boabele de mazăre, o culoare prietenoasă, primăvăratică și care aduce prospețime; portocaliu și galben strălucitor, ce amintesc de energia și lumina soarelui. Pe scurt, paleta cromatică a fost redusă la numai trei culori de bază: verde, portocaliu și galben, fiecare în două nuanțe, ceea ce face ca noul logo să fie mai simplu, mai bine definit și în același timp mai flexibil și mai versatil.

Un logo mai clar și mai prietenos

Arcul de deasupra numelui „Bonduelle” a fost redesenat mai simplu, pentru a evoca razele soarelui. Peste arc sunt acum suprapuse două semințe și o frunză stilizate, frunza fiind de asemenea prezentă și în litera B din numele brandului. 
Astfel, noul logo Bonduelle păstrează atât identitatea, cât și mesajele brandului, pe care le exprimă într-o formă mai lizibilă, într-un mod mai simplu și mai direct – vorbind despre o companie care cultivă, împreună cu mii de fermieri parteneri, legume și leguminoase pline de sănătate și savoare, cu grijă față de oameni, față de pământ și de mediu, cu gândul la viitorul planetei și al nostru, al tuturor.
 

De citit